Élvezd az élet apró örömeit, és megtapasztalod, hogy ezek a legnagyobbak!

Every Day Hygge

Alufóliában sült hal zöldségekkel

2017. augusztus 14. -

Egy gyorsan elkészíthető nyár végi halas vacsorát ajánlok. Az eredeti receptben lazacfilével készítik, de bármilyen halfiléből elkészíthető.

hal_alufoliaban_cukkini_paradicsom_recept.jpg


Nagyobb alufólia darabokat téptem, az egyik felét kicsit behajlítgattam, hogy legyen pereme, ahol majd összegyűlhet a lé. Az alufólia aljára egy kis olívaolajat öntöttem. Legalulra került a cukkini szeletekre vágva. Fűszereztem sóval, borssal, majd ráhelyeztem a halfiléket, amiket előre besóztam és borsoztam. A halat megöntöztem bőven citromlével, majd az apróra vágott paradicsomot a halfilékre halmoztam. Megszórtam apróra vágott hagymával és fokhagymával a tetejét, majd még egyszer sóztam, borsoztam, majd majoránnával, oreganoval és kakukkfűvel is megfűszereztem. Az egészre ráhajtottam az alufóliát, jól üsszefogtam és egy tepsire tettem a csomagot, majd előmelegített sütőben (220 fok) 25 percig sütöttem. Ha a cukkini már puha, akkor jó. Én vadrizses barna rizzsel tálaltam, de nem fontos hozzá köret, elég a sok zöldség is, amivel együtt sül. Nagyon gyorsan elkészíthető, és ha ügyesen hajtogatjuk az alufóliát, nagyon mosogatni sem kell utána. Könnyű, egyszerű és finom vacsora, próbáld ki!

Hozzávalók 2 főre

25 dkg halfilé
40 dkg cukkini
1 fej hagyma
2 gerezd fokhagyma
4 db paradicsom

bors
majoranna
oregano
kakukkfű
olívaolaj

süti beállítások módosítása